Žádost o statistické informace
3. Pojmenování (název) životní situace
Žádost o statistické informace
4. Základní informace k životní situaci
Český statistický úřad (dále též "ČSÚ") poskytuje statistické informace o sociálním, ekonomickém a ekologickém vývoji České republiky a jejích jednotlivých částí na základě zákona o státní statistické službě.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
O statistické informace může požádat každý občan České republiky nebo cizinec.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Splnění všech požadovaných náležitostí.
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Osobně navštivte odpovědné pracoviště ČSÚ, vzneste telefonický dotaz nebo zašlete žádost o informace písemnou formou či e-mailem.
8. Na které instituci životní situaci řešit
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
Obraťte se na:
O zpracování a zaslání informací nebo zaslání vydaných publikací můžete též požádat prostřednictvím příslušných formulářů.
Všechny hotové produkty ČSÚ jsou uvedeny v "Katalogu produktů".
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Žádné dokumenty nejsou stanoveny.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Předepsané formuláře nejsou stanoveny, stačí zaslat přesně formulovanou otázku na adresu informačního servisu, zatelefonovat či zvolit osobní návštěvu.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.
Veškeré údaje, které ČSÚ zveřejňuje na svých internetových stránkách, jsou k dispozici zdarma.
V návaznosti na zákon o státní statistické službě zveřejnil ČSÚ na svých internetových stránkách "Pravidla pro stanovení cen", ze kterých pak vychází "Ceník informačních služeb a produktů" poskytovaných na zakázku.
Ceny hotových produktů jsou uvedeny v "Katalogu produktů".
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny.
Termíny zpracování náročných zakázek je nutno předem projednat.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu: infoservis@czso.cz.
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
Opravné prostředky nejsou stanoveny.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
Sankce nejsou stanoveny.
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
28. Popis byl naposledy aktualizován
05.02.2016
29. Datum konce platnosti popisu
Bez časového omezení.